Előfordulhat, hogy a múltbeli pénzügyi adatok és dokumentációk hiányosak, rendezetlenek, vagy éppen teljesen hiányoznak. Cégünk szakértői csapata gyorsan és pontosan elvégzi az ilyen esetekben szükséges visszamenőleges könyvelést.
Elemezzük az összes rendelkezésre álló adatot, azonosítjuk a hiányosságokat, és helyreállítjuk a könyvelési rendet. Ez különösen fontos lehet NAV-vizsgálat vagy pénzügyi ellenőrzések esetén.
Szolgáltatásunk révén ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy pénzügyeik rendezett állapotban kerülnek bemutatásra, és megfelelnek az aktuális jogszabályi előírásoknak.

Elégedett ügyfeleink
Véleményei
Az Adó-kontakt Kft. munkájával végre biztonságban érzem magam. Minden kérdésemre gyors és pontos választ kapok, és a havi zárások után mindig tisztán látom a céges pénzügyeket. Itt végre azt érzem, hogy a vállalkozásom jó kezekben van.
A vállalkozásom dinamikusan növekszik, és rengeteg adminisztrációval jár. Az Adó-kontakt csapata fantasztikus munkát végez az automatizált számlázási rendszerünk bevezetésében és kezelésében. A legjobb döntés volt őket választani.
Amikor az Adó-kontakt Kft.-t választottuk, azonnal érezhető volt a különbség. Minden precízen és időben történik.
Az Adó-kontakt Kft. valóban partnerként áll mellettünk. Nemcsak a napi könyvelési feladatokat látják el, de olyan ötletekkel segítettek, amelyekkel jelentős adókedvezményeket tudtunk igénybe venni. Nagyra értékelem a szakértelmüket és a rugalmasságukat.
Kívánom minden vállakozónak , hogy találja meg a nagybetűs könyvelőjét, hogy csak a növekedésére tudjon koncentrálni.